Äldst/nyast - Outfit.   

Var inne och kikade på Frida Silverside's blogg och såg att hon gjort ett inlägg om sin nyaste samt äldsta outfit.
Tänkte att jag hakar på henne och visar mina haha, så ideén är ifrån henne :)
 
____________________________________________________________
 
Här är min första "hela" outfit... Jau.
 
Så hemsk var den väl inte..? :S HAHA.
 
Sen här nere är outfiten jag sprang runt med idag:
 
Hm, tror nog mina outfits har blivit bättre än där uppe, även fast jag kan spåra iväg haha! Men det kan ju även bero på att jag har mer plagg och utrustning att välja mellan nu :)


Hedvig Northhall

Jag gillar tyvärr inte att ha de mindre filtarna till allroundsadlarna, har alltid de större som på den första bilden. Men annars var den svartvita superfin :D Den blåa var okej xD

Svar:
Juliette Stardawn

2013-08-29 / 09:06:38
BLOGG: http://hedvignorthhall.blogspot.se/
Aria Queenbrooke

Hade också det blåa tränset och gjorde också en blå outfit det första jag gjorde c8

2013-08-29 / 13:50:17
BLOGG: http://queenbrooke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback