Bortglömd plats?   

Kom ni ihåg när man hade uppdraget om Ydris, narren och att bygga själva cirkustältet?
Iallafall jag var superspänd på uppdraget och ville så fort som möjligt komma in dit för det verkade häftigt med eldringar, cool belysning och bara idéen på att vara inne i ett cirkustält. Men om jag ska vara ärlig, så har jag varit där två gånger efter jag byggde klart det.. Jag vet inte varför, för jag har inget emot cirkusen i sig.
Men kanske är det så att den lätt glöms bort, folk inte orkar sig dit eller helt tycker det har blivit tråkigt.
Det är riktigt synd med tanke på att SSO har lagt ned tid på det här uppdraget :/
 
Så jag pallrade mig iväg till cirkustältet och jag rent ut sagt älskar atmosfären där inne. De starka strålkastarna som lyser upp tältet, den alternativa kameran så du kan följa dig och din häst i en helt annan vinkel och såklart dom fruktade brännheta eldringarna. Inte helt oanat, så var jag ensam. Varför är inte fler personer här?
Jag hoppas inte att denna fina plats glöms bort och blir stående, faller ihop.
Jag håller tummarna att det senare i olika uppdateringar, kommer uppdrag som har med cirkusen att göra, för den har utan tvekan potential.
 
 
 
 
 


Allison Dawnstar

Jag brukar fota där, och du har rätt, det är en jättefin plats men det roligaste var nog själva uppdragen och inte cirkustältet (tycker jag). :)

2013-08-03 / 13:42:21
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Aria Queenbrooke

Jag gillar inte platsen, jag trodde den skulle vara mer händelserik.. :/

2013-08-03 / 15:19:03
BLOGG: http://stablearia.blogg.se
Susan Moonstar

Det är en väldigt fin plats. Kameravinkeln, de glödande eldringarna och halvdunklet, upplyst av strålkastarna. Det är en väldigt trevlig plats att spendera tiden på men jag tror inte att det är den typ av ställe man hela tiden är på tyvärr. Det är kul att tillbringa tiden där ett tag men inte i all oändlighet. Men det borde inte vara lika folktomt som det är nu. Varför inte hålla ridlektioner, träna kadrilj eller hålla shower där för de som är intresserade av sådana saker? Jag skulle mer än gärna titta på en kadriljuppvisning eller egenkomponerade shower där!

För övrigt värkar det ju som om uppdragen med cirkusen är helt klara och avslutade men jag skulle gärna önska att vi fick uppträda eller hålla åtminstone bli involverade i cirkusföreställningarna som hålls där. Då skulle ju tältet bli till någon nytta och det skulle säkert vara väldigt uppskattat.

2013-08-03 / 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback