Det nya w-setet.   

Har varit inne och kikat på både hästränaren, oj så dyra priser... Lär levla alla mina hästar själv!
Men kikade även på det nya western setet, som den här gången var till hästen :)
Från de jag kunde se från bilden från uppdateringen, så såg setet väldigt snyggt ut och var mest sannolikt menat att vara till westernsetet som människan har.
Här här ni all utrustning och en liten kommentar från mig:
 
Westernsadeln - 129 SC
Jag tycker att sadeln var fin, orginell och skulle fungera till de mesta, men dock så känns de som vi redan har en sån här sadel? I ML t.ex. Var lite väl dyrt för en sån "vanlig" westernsadel, men skulle dock kunna tänka mig köpa den nångång i framtiden!
 
Westerntränset - 89 SC
För det första, så har dom failat med själva tränset då dom har gjort de med nosgrimma och inte ett western träns.. Var lite synd för att westerntränset från bilden i dagens uppdatering, var riktigt snyggt! Om dom ändrar så att det blir ett westernträns, lär ni nog hitta denna i min garderob inom en snar framtid ;)
 
Westernvojlock - 99 SC
Jag är helt inlove med mönstret! Denna SKA jag äga väääldigt snart och planerar att inskaffa mig den i helgen som kommer ;) Nu blir det absolut roligare att matcha svart&vita outfits!
 
Westernbenlindor - 99 SC
Samma sak som westernvojlocken, så älskar jag detta mönster! Omg, dessa måste jag köpa! De kommer bli behövliga kan jag lova, då dessa godingar kan pigga upp en vanlig, halvtråkig svart/vit outfit på ett kick ;)
 
___________________________________________________
 
Där har ni mina åsikter, och i det stora hela är jag väldigt nöjd med uppdateringen och setet! :)


Tuva Goldvalley

Jag typ dog när jag såg uppdateringen! Rusade dit för att köpa filten och lindorna, me in löv <3

Svar: Eller hur! Inlove <3 Nä fy för dig, har inte råd :(
Juliette Stardawn

2013-08-07 / 17:44:02
BLOGG: http://fluffyfighter.blogg.se
Aria Queenbrooke

Gillar filten bara. Och ush så dyrt det va!

Svar: Filten är nice! Jag vet :(
Juliette Stardawn

2013-08-07 / 18:40:09
BLOGG: http://queenbrooke.blogg.se
Exenzia

in på sso din gädda :( <3

2013-08-07 / 20:05:54
BLOGG: http://exenzia.blogg.se/
Hedvig Northhall

Om de bara ändrar tränset så blir allt perfekt :D

Svar: De har gjort det nu! :D
Juliette Stardawn

2013-08-09 / 09:35:31
BLOGG: http://hedvignorthhall.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback