En hästtränare har kommit till Jorvik! ~ V.32   

Hejsan allihopa!
- Du kan nu köpa levels till din häst istället för att göra alla dagliga races själv!

Hästtränare:
- Du kan ny anlita en hästtränare som levlar upp din häst! Rid till Fort Pinta och prata med hästtränaren! Du kan endast levla upp hästen en level åt gången.


Levla upp din häst!

Ny utrustning:
- Ett nytt snyggt Cowboy-set till din häst finns nu i Fort Pinta!

Snygg Cowboy-utrustning!
Snygg Cowboy-utrustning!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
______________________________________________________________
 
Kul att det kommit ett western-set till hästen nu när de finns ett till människorna redan! Diggade mönstret på vojlocken och benlindorna! Ska kika in de senare och återkommer med hiss/diss haha.
Även bra att de kommit en tränare till Jorvik, men jag kommer dock fortsätta levla mina hästar själv, eftersom jag hörde från Anna att de var dyrt + man tjänar ju JS genom att levla ;)
 
Att tränaren var dyr & hade hoppats på information om Södra Jorvik, men men :)
 
 
 


Allison Dawnstar

Jag kommer absolut att fortsätta levla som vanligt o.o

2013-08-07 / 23:31:11
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback