Första skoldagen avklarad!   

Känns så jäkla skönt att ha gjort bort uppropet, schemat osv osv idag.
Och vet ni vad, de gick över mina förväntningar, oj vad jag redan älskar min klass! 
Mina stylist/hår/spa & övriga lärare är råsköna och verkar jättesnälla så jag tror att det här kommer gå vägen!
Men jag ska inte ta ut nått i förtid, är fortfarande nervös inför onsdagen, då alla 2or och 3or kommer....
Imorgon ska vi köra massa tävlingar, alla klasser i hela skolan och man kan vinna massa häftiga priser, så imorgon blire all in höhö!


Adrienna Darkbell

åh första dagarna i ettan kan vara lite läskiga! jag tyckte då det iallafall, eftersom att jag inte kände NÅN. Men du kommer nog förmodligen bara att tycka mer och mer om din klass, och när du går ut ettan och ska börja tvåan kommer du märka att man nästan längtar tills skolan börjar ;)

2013-08-21 / 15:20:28
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback