Klubblös igen..   

Idag tog jag ett jobbigt beslut - jag lämnade klubben Comet Hearts.
 
Anledning? Jo jag vill vara klubblös ett tag och rensa hjärnan och se hur jag vill ha det med klubbar överhuvudtaget. En del av mig vill ha en aktiv klubb med många aktiviteter, en annan vill ha en mysklubb bara med nån aktivitet då och då. Det är jobbigt. Där är riktigt jobbigt att lämna alla fina medlemmar bakom sig i ett sånt beslut. Och jag har funderat på de ett tag, alltså funderat på att bli klubblös. Så det var ingen som bad mig lämna, jag gjorde det i egen vilja och vill inte bli anklagad för att ha lämnat pga. någon.
Men jag kommer ev. tillbaka till Comet Hearts. 
 
Ville iallafall bara säga tack för den här tiden comet hjärtan och älskar varenda en av er!
Hoppas vi stöter på varandra i SSO och jag kommer sakna er så mycket.
Jag hoppas ni förstår mitt beslut och respekterar det, de var jobbigt & jag ville inte svika er.. :(
Lycka till med klubben Miranda, du är bäst! 
NI ALLA ÄR BÄST!
 
_________________________________________________
PS. Jag skulle uppskatta att ni INTE skickar klubbförfrågningar till mig eller böner & ber för jag ska joina eran klubb, för ni kommer bara få ett direkt nej! DS.


Allison Dawnstar

D:

Som sagt så kanske jag också blir klubblös snart eller startar egen ridklubb! ;)

Svar: aw ♥
Juliette Stardawn

2013-08-08 / 18:29:43
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Lisa Winterstorm

:(

Svar:
Juliette Stardawn

2013-08-08 / 18:35:32
BLOGG: http://frostmane.blogg.se/
Sylvie Yellowstone

Det var rätt beslut ♥

Svar:
Juliette Stardawn

2013-08-08 / 18:42:24
BLOGG: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Sasha Rainnight

Neeeeeej! Du får inte D: Snälla...! Jag kommer sakna dig något enormt Jullebulle! Har haft jätte fina dagar tillsammans med dig! Hoppas du får det bäst!
Kram Salsa <33

Svar: Ledsen det blev såhär Sushi :c Jag kommer sakna dig otroligt mkt Sasha och ohja, många fina minnen har vi! Hälsa alla till klubben och hoppas ni har det bra i CH!Kram jullebulle ♥♥
Juliette Stardawn

2013-08-08 / 19:50:17
BLOGG: http://sasharainnight.blogg.se
Nikon Westlake aka Nikki ❤

Juli .. Jag vet inte vad jag ska säga mer än att du skulle följa ditt hjärta. Du gjorde det - men jag kommer sakna dig som fan. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du kommer tillbaka & att vi fortfarande kan hålla kontakten .. ❤

Jag älskar dig Juli ❤

Svar: Åh Nikki, de här var något jag försökte undvika att göra... Jag är så ledsen för det blev såhär, men det kändes rätt i nuläget. Jag hoppas du förstår och jag kommer sakna dig som in i norden ♥ Vi SKA hålla kontakten, no matter what, jag älskar dig med Nikki ♥♥
Juliette Stardawn

2013-08-08 / 19:51:32
Anonym

Neeej D: <3 Shiet gråtfärdig IRL, kommer sakna dig nått enormt lille JOLIII D: <3 Du var en av dom jag haft bäst kontakt med i alla klubbar <3 Men förstår ditt val, o hoppas vi kommer ses igen sötnows <3

Älskar dig JOLI <33333

/
Din Majs <3

Svar: :'C Så ledsen Majs, tråkigt att det blev såhär :( Du var också en av dom jag klickade nästan direkt med, klart vi kommer ses igen gölliii ♥Älskar dig med MAAAAJS ♥♥
Juliette Stardawn

2013-08-08 / 19:53:56
BLOGG: http://majastarside.blogg.se
Maja starside

Oj jag är inte anonym....

2013-08-08 / 19:54:28
BLOGG: http://majastarside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback