Lilla Mr. Kembell   

Har ni tänkt på att Mr. Kembell ALLTID ler? Alltså verkligen ler superstort med ihopbitna tänder?
Förutom när han blir arg, så han blir alldeles röd och ser ut som att hans ögon ska ploppa ut, så ler han sådär stelt, ocharmigt och nästan lite läskigt konstant! Bara står där, kollar sig omkring och ler.
 
Under de senaste uppdrag som jag varit på, så ser han likadan ut.
Jag tror nog att det måste börja göra ganske ont i hans mun för att le sådär mycket, eller  vem vet.. Kanske har han gjort en skönhetsoperation? Hmm, oavsett så är han läskig och jag skulle inte vilja träffa honom en sen kväll...


Susan Moonstar

Jag tycker att hans leende ser charmigt, lite falskt och sliskigt ut. Som om han verkar charmig och superambitiös bör allmänheten men i själva verket ligger det onda planer bakom det där leendet.
Måste också påpeka att han inte ler med ögonen. Leendet är onaturligt stort och lite överdrivet men ögonen ser fortfarande kalla och sluga ut.
Jag har alltid velat veta mer om Mr. Kembell. Vem är han, varför blev han så elak och varför vill han förstöra naturen, vad hände med Hillcrest. Han är en väldigt intressant karaktär.

2013-08-03 / 20:05:46

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback