Mina hästars placering i stallet ~   

 
Efter mitt nya hästköp så ser det ut så här förnärvarande i mitt stall^
 
Airwalker, som är en ganska "hingstig" häst, fast han är jättemysig, kan få för sig att ibland bossa runt och därav kan jag inte ställa han med någon annan. Så han får boxen längst bort för sig själv.
 
Jewelmist & Snowkiss stog tillsammans redan från början och har fungerat superbra med varandra!
Då jag prövade att släppa ut lille Silvergaze i hagen tillsammans med dom, verkade dom finna i att ha sällskap av en liten ponnykille och accepterade honom. Speciellt Missy gillar att gosa med Sigge, fast han är så mycket mindre! Så dom tre får dela på den stora boxen!
 
Sen så har vi mina fina Firerain i boxen bredvid, då han får den för att han förtjänar att något eget, då han är min starthäst ;) 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback