Ponnysar till SSO   

I den senaste onsdagsuppdateringen så avslöjades det att inom den närmaste tiden så kommer mindre, söta ponnysar att anlända till SSO. Kul med tanke på att väldigt många personer har önskat att dessa busiga ponnyer ska komma. Jag själv tycker alla fyra är hur gulliga som helst och har kärat ner mig i den svarta och den isabellfärgade (?) ponnyn! Så ni kanske hittar en av dessa i mitt stall i framtiden ;)
Är de inte söta så säg?!
 
Men i vilket fall, så har jag även kikat runt på en massa SSO-bloggar som har blandade åsikter om det här med just ponnysarna. Vissa tror att dom inte går att rida, är shettisar, islandshästar, kanske går att köra osvosv.
Och jag säger inte att nått av dom förslagen är fel, eller joo kanske de där med att man inte skulle rida dom & kanske köra dom. Jag menar, vem vill ha en ponny som bara står och skräpar inne i stallet?
 
Så min idé är att dom INTE är shetlandsponnyer utan mer kanske c-ponny.
För shettisar är kraftigare, rundare, kortare ben och helt andra drag än de som de kommande ponnysarna har!
Men hur stora de kommer bli är jag otroligt nyfiken på! Jag stötte ihop med en annan spelare när jag ringde för hämtning och såg direkt att det här skulle kunna vara en bra höjd för ponnyn.
 
(Ursäkta Isabella ifall du inte ville vara med, men du var typ brb hehe.. men valde att ta med namnet, hojta till isåfall om du inte vill!)
 
Ursäkta för bildvinkeln, men hade glömt att ta bort gränssnitt saken haha, anyways....
Så tror jag att den här längden skulle bli perfekt! ;)
 
Vad tror ni? Blir det kanske små shettisar som skuttar omkring i SSO?
Jag tror däremot att dom kommer ha storleken som bilden ovan^ :)


Tuva Goldvalley

jag hoppas det är större skillnad än så, för jag vill verkligen att det syns att det är ponnysar c: En cponny skulle verkligen vara perfekt storlek! Resten uttalar jag mig inte om ;) än xD

Svar: Jo precis, de hade också varit bra! :D Längtar verkligen till dom *_*
Juliette Stardawn

2013-08-16 / 13:32:16
BLOGG: http://fluffyfighter.blogg.se
Allison Dawnstar

Jag hoppas ju på att det är som en c-ponny. Det är ju troligast också för att Friesern är ju högre än de vanliga men bara en LITEN bit. Jag tror att ponnysarna bara kommer att vara en liten bit kortare. ;D

Svar: Ja precis, de skulle vara ganska logiskt! :D
Juliette Stardawn

2013-08-16 / 14:08:40
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback