Roadtrip to GÅD   

Igår medans jag skypade med Anna, så tvingade hon med mig på en roadtrip till Gyllenåsarnas dal för att fiska.
Ni vet nog hur mycket jag avskyr att fiska, är fortfarande endast neutral, haha...

Så jag sadlade min fina Firerain, som mest stått ute i det fina vädret hela dagen och packade ner mitt fiskespö jag köpt tidigare nere i Fiskebyn. Vi möttes upp vid Vingårdens stall innan vi satte av i lugnt tempo mot våran slutdestination aka Fiskebyn.
 
 
 
När vi kom fram så pratade vi med Mr.K. Trout. Han nämnde att han behövde hjälp med dels att fiska torsk & att ta upp ett av hans nät. Så vi började med att dra upp hans nät innan vi begav oss mot Stall Gyllenbladet för att fiska lite.
 
 
Jag som är ganska klumpig och alldeles för ivrig när de gäller fiske, blev såklart sist när jag och Anna fiskade. Suck, hon är för snabb men ett tag så ledde jag med en fisk över henne ;)
Som tack för hjälpen gav han oss över 100 js var och stod vid vattnet, alldeles nöjd!
 
Vi avslutade med att ta en tripp till frisören när vi ändå var i GÅD.
Jag kikade mest runt på olika frisyrer och smink medans Anna fick sitt hår avklippt ännu mer i en snygg frisyr.
Jag vill också göra något drastiskt med mitt hår, men vad vet jag inte än.Trivs så otroligt bra i det jag har nu!
Judy var snäll nog att hämta oss nere i GÅD, oj vad jag uppskattade det! :)
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback