Städning av garderoben..   

Igår efter jag varit på en spontan shoppingrunda lite överallt i Jorvik, slösade 1300 sc... så kände jag att jag var tvungen att göra något åt min alldeles stökiga garderob. Jag hittade knappt mina saker längre!
Så såhär blev det i slutändan:
 
Kläder:
Sida 1 - Byxor/Chaps/Kjolar
 
Sida 2 - Jackor/Västar/Kavajer
 
Sida 3 - Hjälmar/Hattar/Kepsar etc.
 
Sida 4 - Ridstövlar/Skor/Boots/Handskar
 
Sida 5 - T-shirts/Blusar/Linnen/Tjocktröjor
 
Hästutrustning:
Sida 1 - Träns
 
Sida 2 - Benlindor/dekorationer etc.
 
Sida 3 - Vojlock/Schabrak
 
Sida 4 - Sadlar
 
+ sida där jag har massa saker som jag fått från uppdrag t.ex. biljett till cirkusen etc.
Där det är "luckor" mellan kläder, är saker som jag använder atm :)
 
Jag har inga husdjur heller, så därför är hela den tom.. :(


Alli

Min garderob är totalt kaos. Fast jag städade den för några dagar sedan hittar man ändå ingenting längre x)

2013-08-24 / 20:04:26
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Exenzia

vad lite byxor du har IHHHIHI ♥

Svar: HAHAH kääft.. ♥♥
Juliette Stardawn

2013-08-25 / 09:50:04
BLOGG: http://exenzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback