Vad jag gjort idag:   

Ursäkta för det dåliga bloggandet idag, hehe. Men här är iallafall lite av de jag hann göra idag ;)
 
Levlade ett litet tag med Rose Highlee, som var snäll att erbjuda sig sitt sällskap haha. Det är mycket roligare att levla med någon än ensam och kan meddela att Snowkiss blir level 9 imorgon!
Gjorde även ALLA stallsysslor i varje område samt alla lopp, pjuu.
Men när man väl har gjort dom, så känner man sig nöjd med dom där extra JS i plånkan och XP:n till hästen!
 
 
Eftersom det är fredag idag, så är det extra mycket att göra på Vingården, där jag bor. Så snäll som jag är, så erbjöd jag mig att hjälpa dom och fick blandannat hämta hem tre hästar som hade rymmt, leka rörmockare och fixa vattenledningarna samt sätta igång höfläkten(?). Som tack för mödan, fick jag lite extra JS av baronessan, som var extra givmild idag ;)
 
 
 
Av alla Jorvik Shillings som jag tjänade idag, kunde jag köpa det kolsvarta tränset som finns i Fort Pinta. 
Känns såååå skönt att spara sina ynka SC och istället köpa av pengar man slitit för :)
 
Nu ska jag förbereda lite tidsinställda åt er, eftersom jag spenderar hela dagen på stranden imorgon :)


Rose Highlee

Haha, det var jätte roligt, vi kanske kan göra det nån till gång? :D

2013-08-03 / 09:25:25
BLOGG: http://rosehstarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback