Visste ni att..   

.. jag nästan ALLTID tar transport om jag ska till t.ex. Fort Pinta, Firgrove eller Valedale? Jag vet inte varför, men det har blivit en dålig vana. Och speciellt om jag ska på ett championat nånstanns.Oj oj oj...
Varje gång så dras 100 JS som kunde gått till mat till mina hästar istället eller sparas till kanske ett klädesplagg. Jag är lat helt enkelt, men får väl försöka ändra den här inställningen nu!
 
 


Sylvie Yellowstone

KAN MAN RESA FÖR JS? JAG TRODDE ATT DET KOSTADE SC SÅ JAG HAR ALLTID GALOPPERAT ÖVERALLT PÅ DEN JÄKLA ÖN!

Svar: HAHAHAHA SERIÖST, NAW!
Juliette Stardawn

2013-08-03 / 13:42:05
BLOGG: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Haley Sunbear

Jag har haft transportförbud sedan sommarlovet började :) Annars skulle jag behöva köpa sc till alla i den klubben jag är med i :o (ca 50 st). Det funkar fortfarande ^^

Svar: HAHA gud, nä de vill man ju verkligen inte göra! Önskar jag hade samma vilja som dig! :)
Juliette Stardawn

2013-08-05 / 18:03:57
BLOGG: http://www.haleysunbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback