Bara 11 levlar kvar ~   

Igår fick jag något ryck, kanske efter att jag fått hem Akora, och bestämde mig för att göra bort alla dagliga och alla banor. Det gjorde jag även och jag förtjänar en klapp på axeln! Haha, iallafall så fick jag upp henne till level 4 & en halv, så idag blir hon minst level 5 iallafall.
 
 
Btw, jag har bestämt att jag ska få upp alla mina hästar i minst level 6, innan jag fortsätter levla klart alla.
Det är så drygt att ha 4 level 1 hästar lixom :s Så efter det, så tar jag olika hästar varje dag och levlar, för mitt levlingssug kommer tillbaka om det blir lite variation ;)
 
 


Anonym

Vart har du köpt benlindorna på bilden? Tack på förhand :) MVH Sandy Sleepymountain

Svar: Hej! Jag har köpt dom i Jarlaheim i dekorationsshoppen :D
Juliette Stardawn

2013-12-21 / 11:27:42
Sandy Sleepymountain

Vet inte vrf det stod anonym på namnet xD

2013-12-21 / 11:28:08
Vera Westgren

gjorde så att jag levlade upp en i lvl 10 och sen gjorde jag samma sak med en annan och då hade jag 2 i lvl 15 och 2 i lvl 10 :) det funkade jätte bra och efter det varierade jag lite. :D

Svar: Åh gud vad smart! Det ungefär så jag hade tänkt göra, så man inte är fast med en och samma häst i, tja gud vet hur många veckor av levling haha! :D
Juliette Stardawn

2013-12-21 / 16:44:58
BLOGG: http://westgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback