Bäst uppdraget jag minns ~   

Vi går igenom många olika slags uppdrag genom våran SSO historia.
Vissa var bättre än andra, även fast vi kanske har delade åsikter om vissa uppdrag, så sätter säkert ett uppdrag sig direkt. Mitt absoluta mest minnesvärda uppdrag var att få lära sig att hoppa.
Jag vet inte hur många dagar jag sov över för att få uppdraget där man lär sig att hoppa!
 
Eftersom jag inte hade chansen att fota när jag gjorde uppdraget på Juliette Stardawn, så passade jag på att göra uppdraget på min andra användare nu där det var gratis SR i två dagar.
 
 
Tänk hur sso världen hade sett ut om vi inte hade kunnat hoppa?
Nu använder vi hoppningen lite till vad som helst, som t.ex att hoppa upp på vissa saker och byggnader!
 
 
I <3 hoppning. Så är det bara!



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback