En sommardag ~   

Denna bild redigerade jag medans några av er kollade på, supertrevligt att ha lite sällskap medans man pysslar med en bild, så det lär jag nog göra oftare! :) Har alltid velat ha en apelkastad häst i SSO, så därför valde jag att redigera en egen! Det här är nog min favoritredigering det här året!
 
 
 
 
Detaljer från bilden:
 
    
 
 
Hoppas ni gillar den, kram!


Felicia Greenhill

Den är så otroligt fin ♥

Svar: Åh tack så mycket fellis ♥♥
Juliette Stardawn

2013-12-28 / 02:29:31
BLOGG: http://feliciagreenhill.blogg.se
Lova was here

Asfin! :D

Svar: Tack så mycket Lova!! :D
Juliette Stardawn

2013-12-28 / 02:44:21
BLOGG: http://lovastarstar.blogg.se/
Matilda Greenstone

Wooow, så grymt fin! Mycket snyggare än hästen i spelet!
SSO borde anlita dig som häst designer för du gör man och svans, färgerna och rörelserna så snygga!

Du är verkligen duktig! :D

Svar: Hahah tack tack tack!! Du är för snäll Mattis ♥ Men jag erkänner att de hade varit dö roligt att designa hästarnas utseende i spelet :3
Juliette Stardawn

2013-12-28 / 10:34:57
BLOGG: http://greenstarstable.blogg.se
Nikki Westlake

Oh, den blev otroligt, otroligt fin Jullie! ♥ Gud vad begåvad du är min vän :')

Svar: Åhh tack så mycket Nikkipikki, sånt värmer!! :D ♥
Juliette Stardawn

2013-12-28 / 11:05:37
BLOGG: http://jorviknik.blogg.se
Exenzia

Den är så otroligt fin boo boo! ♥ Bra jobbat :DD

Svar: Åh tack darling, glad jag blir!! ♥♥
Juliette Stardawn

2013-12-28 / 12:05:44
BLOGG: http://exenzia.blogg.se/
Siri

Blev ögat så grymt bra som jag förutsedde att det skulle bli? c8

Svar: HAHAH njaee, ögon är inte min grej :S Men rött blev de!! :D
Juliette Stardawn

2013-12-28 / 12:15:53
BLOGG: http://moonbear.blogg.se/
Minna Silverhill

Den bilden är jättefin! Jag har 3 gråa hästar i mitt stall och det är jag glad över, jag har en orginal häst som är grå, den gråa andalusiern och en grå oldenburgare. Jag älskar bilden och du är verkligen en begåvad redigerare :D

Svar: Nej vad avvis jag blir på dig!! Får kidnappa en av dig ;) Men tack så otroligt mycket Minna :DD
Juliette Stardawn

2013-12-28 / 15:36:55
Elsa longlord

Du är begåvad människa! :O Nemen seriöst du tar livet av oss. x) <3

Keep on Juliette, du kan verkligen din sak. :D

Svar: Åh tack så otroligt mycket Elsa ^^ Hahah I will, redigera är dö kul! :DD
Juliette Stardawn

2013-12-28 / 22:20:05
BLOGG: http://longlord.blogg.se
Evelina Silverknight

Men sluta vara så duktig kvinna!
Du får måla på mina bilder :D hahah

Svar: Hahaha åh tack! Sure, redigerar gärna en bild ;)
Juliette Stardawn

2013-12-29 / 01:23:37
BLOGG: http://silverknight.blogg.se
Sandy Sleepymountain

Åh herregud vad fin! Jag dör typ! Vilket redigeringsprogram använde du när du gjorde den bilden?

Svar: Haha tack så hemskt mycket!! Jag använde mig av GIMP 2.8 :)
Juliette Stardawn

2013-12-29 / 13:19:48
Diana Flowerpie

Bomber och granater, här kommer jag.


Finaste jag har sett, seriöst!

Du fick till steget så perfekt! Det blev så himla fint när lite sand sprätts upp, verkligen jättesnygga benskydd, syns nästan inte att det är redigerat, alltså att det inte ser det minsta slarvigt gjort menar jag med det!
Det ser nästan lite ut som att hästen gör någon skänkelvikning!

Svansen och manen är verkligen fantastisk! Ser inte något alls med det som hade kunnat göras bättre till den bilden!

Solen följer mjukt och fint både häst och ryttare, vilket gör allt ännu finare.

Du fixade skärpan så bra så jag vet inte vad!

Och hästens färg................
Vad ska jag säga?
DEN ÄR JU SÅ HIMLA FIN JULIETTE!!!!!! <3 <3 <3

Svar: HAHAHAHA omg, för det första, tack kära du för du orkade kommentera en längre kommentar och alla synpunkter på dom olika delarna! Sånt här gör mig så otroligt glad ^^ TACK TACK TACK <3
Juliette Stardawn

2013-12-29 / 21:27:37
Kiera Moonsmith

Gör du gratis redigeringar??? :)

Svar: Näää, men de kanske kommer i framtiden! ;)
Juliette Stardawn

2013-12-31 / 08:48:54
Renee Bluebridge

Holy shit :o Guuud va fin! Vad ritar du med, ritplatta eller mus? :D
Omg, jag redigerar också och så som du har fått till manen och svansen är ju gorgeous *-* Måste lära mig det nån dag haha D: Anyway, bilden är azum <3

Svar: Tack så hemskt mycket!! På denna tror jag att jag använde mig av ritplatta, annars redigerar jag oftast med musplattan på laptopen ^^ Tack åter igen, blir så glad av såna här kommentarer! :) <3
Juliette Stardawn

2014-01-19 / 19:20:14
BLOGG: http://bluebridge.blogg.se
Ella Riverfall

Asså sorry jag har lite svårt att se detaljer så vad var detaljen på den övre bilden? Ögat eller?



PS. Du är skit bra på att redigera du ska bara se mina små slask till konstvärk

Svar: Haha no worries, typ ögat, tränset o liknande :D Tack så hemskt mycket, haha nejdå de tror jag inte ^-^
Juliette Stardawn

2014-03-06 / 20:01:19

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback