Friendship ~   

 
 
Jag tänkte passa på och prata lite kort om vänskap i SSO.
För utan mina fantastiska vänner i spelet, hade jag varit borta för länge sen.
 
Under min korta spelperiod har jag träffat och gått miste om så fina vänner som jag aldrig trodde jag skulle få, jag gick in med inställningen att allt med vänskap och klubb ska jag undvika.
Jag orkade inte prata med andra. Jag ville helt enkelt bara göra mina uppdrag och rida omkring ensam.
Tills jag en dag var uppe sent på kvällen och det var någon i globala som undrade om några skulle vilja köra lopp nere i Moorland. Eftersom jag inte hade något bättre för mig, tackade jag ja med ett par andra och vi möttes upp i Moorland. Jag var feg och sa inte så mycket, men jag minns än idag hur dom 3 personerna fick mig att långsamt öppna upp mig. En av dom 3 personerna har blivit en av mina närmaste vänner & det är jag så glad för.
 
Efter den perioden så lärde jag känna mer och mer människor, gick med i klubbar och gick ur klubbar.
Genom alla dessa faser har jag träffat personer som jag aldrig trodde jag skulle lära känna.
Jag är så förundrad över hur man kan lära känna personer så bra som man gör genom SSO.
Jag har skypat med flera av mina vänner vilket jag aldrig trott jag vågat.
Man kan tro att man inte kan hitta vänner i ett spel och fortsätta hålla kontakten utanför, men det går.
Jag hoppas att jag aldrig förlorar mina närmaste vänner, för dom håller jag varmt om hjärtat.
Jag har många personer som jag gillar väldigt mycket i spelet, men det finns några få personer som har förändrat mig till det bättre och haft stor betydelse i spelet.
 
~ Allison Dawnstar ~ Miranda Moonbell ~ Nikki Westlake
~ Anna Waterdawn ~ Amanda Lightfield ~ Sylvie Yellowstone
 
Det jag ville få fram med detta flummiga inlägg var att va inte rädd för att lära känna folk.
Man vet aldrig hur det kan sluta, det kanske slutar med att den personen som du pratar med på SSO blir din absoluta bästa vän livet ut IRL. Man kan aldrig veta säkert. 
Alla är värda lika mycket, döm inte någon på grund av rykten & var glad,
så ska du se att många kommer bli intresserade över att lära känna dig! :)
 
Vad anser ni om vänskap i SSO? :)


Rose Highlee

Min Juli det! Älskar dig kompis!! <3

Svar: ♥♥
Juliette Stardawn

2013-12-03 / 16:44:19
BLOGG: http://rosehstarstable.blogg.se
Diana Flowerpie

Jag har en väldigt nära vän här.

Svar: Åh vad kul! :)
Juliette Stardawn

2013-12-03 / 16:54:57
Anna Waterdawn

Åh min lilla boo boo, puss ♥♥ du vet att jag älskar dig! ♥

Svar: ♥ ily2 bebe
Juliette Stardawn

2013-12-03 / 17:19:07
BLOGG: http://annawaterdawn.blogg.se/
N Westlake

Älskar dig ♥ Vi måste hitta på något någon dag, saknar dig som en tok !!

Svar: ily2 ♥ ja verkligen!
Juliette Stardawn

2013-12-03 / 17:37:04
Myra inte en palt

Jaså så det var de du skulle skriva om!! Look at me jag ser ut som Snövit.

Håller med dig. Är själv lite blyg ibland på det sättet att jag inte vågar ta för mig så mycket, jag måste ha ganska mycket bekräftat att personen Verkligen gillar mig för att jag ska våga.. Å det är ju inte så ofta folk visar det även fast personen i fråga faktiskt tycker att man verkar snäll.. :s Jag har typ förutfattade meningar om att folk inte gillar mig el. Tycker jag är konstig.. Haha. Men har trots det hittat två stycken på sso sen jag började! Det är du och Algen.. (Alice Goldbridge.) Resten som jag hänger med (typ 3st) är folk jag träffat på hästspelet Howrse jag spelat mycket innan ^^

Svar: Åhå, nej du! Jag visste redan att du var konstig myris ;) <3
Juliette Stardawn

2013-12-04 / 23:22:23
BLOGG: http://mriverfall.blogg.se
Miranda Moonbell

Aw Juli ♥

Svar: :3 ♥♥
Juliette Stardawn

2013-12-11 / 21:12:48
BLOGG: http://designmoonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback