Juloutfiten 2013 ~   

Eftersom jag varken har den röda kappan eller den röda tomteluvan, så fick jag slänga på mig något annat.
Såhär blev det:
 
 
Så här kommer ni se mig strutta omkring, god jul!


Diana Flowerpie

Jag tycker att det var en fin outfit!
Den matchar till julens färger, och den är inte helt lik alla andra. Många springer ju runt i det där julsetet.

Svar: Åh tack så mycket Diana :DD Haha jaa indeed!
Juliette Stardawn

2013-12-24 / 21:52:21
Jenny Skydawn

Hur gör du när du redigerar frisyr, så det ser så verkligt ut? *-*

Svar: Haha, uhm jag tar bara en vanlig hård rund pensel och gör små streck, skiftar sen mellan olika nyanser för att få det mer realistiskt ^^
Juliette Stardawn

2013-12-24 / 21:53:42
BLOGG: http://www.skydawnn.blogg.se
Haley Northbell

Jättefin outfit jue! :D Kul att den liksom är lite egen, inte som allas andra. ;)

Svar: Åh tack så mycket! Nämen precis :3
Juliette Stardawn

2013-12-25 / 23:54:11
BLOGG: http://northbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback