Klubbevent med WR ~   

Idag så har Water Roses firat fjärde advent tillsammans, vilket var superroligt! :)
Vi träffades vid Ed som finns vid värdshuset och red tillsammans ner till Moorland för att ha lite westerntävling.
Alla hade väldigt fina westernoutfits & renar ;)
 
 
Haha, det gick inge vidare för mig, failade nere vid svängen så räknade inte med någon vinst, mest för det var roligt att rida och skoja. Den här grenen vanns av Alicia Starnight, grattis till henne! :)
 
 
Direkt efter det så fick vi 10 minuter på oss att springa och byta om till våran dressyroutfit, då vi skulle rida ett program. Klumpig som jag var hade jag inte alls tränat på programmet för jag hade glömt, men jag tänkte försöka ta mig igenom programmet ändå för att vi inte skulle bli så få & för skojsskull då jag aldrig "tävlat" dressyr förut mot några andra.
 
 
 
 
Vart lite chockad av att jag vunnit, men vilket var superkul både för mig och Akora, fina tjejen!
Hon fick ett par morötter efter detta kan jag lova ;)
Vi sprang till Vingården & där vann Alicia en inbjudan för en vän till klubben.
Där avrundades det roliga eventet och jag var mer än nöjd.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback