Mer hästfärger ~   

Något som står på min "SSO-önskelista" är att kunna ha ett stort urval av olika hästfärger i spelet.
Den senaste tiden så har vi fått massvis med olika hästfärger, speciellt andalusierna,
vilket jag ger en stor tumme upp åt SSO teamet åt! 
 
 
Om man kikar på hästarna i hagen på Paddockön, så ser vi att det inte finns en enda häst som vi kan köpa som har en färg som dom har. Och jag hoppas verkligen det kommer ändras senare, för jag älskar dom!
Speciellt de mönstrade hästarna är riktigt fräcka och jag skulle själv vilja ha en sån i min ägo :)
 
 
Hästen till höger om min gubbe, är en sån häst som jag verkligen skulle vilja ha!
Dock vill jag inte att man ska kunna köpa dessa hästar i färgen, utan jag vill ha standard hästarna istället :)
 
Vad tycker ni, behöver vi mer hästfärger i SSO? :)
 
 


Bella Mcdawn

Oh ja! Någon mer fux med en lykta skulle vara skitsnyggt! Kanske någon mer skäck, lite mer som den fläckiga vita starthästen. Eller varför inte en rödskimmel :O

Svar: Åh de hade varit något!! 8D
Juliette Stardawn

2013-12-12 / 11:09:34
BLOGG: http://mcdawns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback