Mys med WR ~   

Igår hade vi i klubben en första advents event som innehöll sandbygge, kurragömma med dunk, mysig ridtur, middagsbuffé och staffett. Dock kunde jag bara vara med på det 4 första sakerna, men oj så mysigt det var!
 
Vi möttes allihopa vid Mrs. Pike och begav oss tillsammans mot Moorlands strand.
 
 
 
 
Första grejen var att 2 & 2 bygga något i sanden som Anna och Amanda senare skulle komma och kika på.
Jag hamnade med Ella och oj så vi flummade omkring. Dock vann vi inte, men är nästan helt säker på att vi hade kommit tvåa ;)))) eller inte haha.
 
 
Sista aktiviteten jag hann vara med på, var middagsbuffén vid Barneys.
 
 
Riktigt glad att jag valde att komma tillbaka till kära kära WR, jag har aldrig känt mig mer hemma! ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback