Sådär ~   

Nu har jag satt in min vinterdesign, som jag gjorde snabbt igårkväll.
Är inte helnöjd med den, men den piggar upp den gamla designen som jag hade innan, småfix & sånt tar jag sen, då klockan är halv 6 på morgonen.
 
Jag sitter just nu med Amanda Lightfield & Vilda Rainwater och har picknick sådär spontant på morgonen.
Amandas ren Eric får inviga designen.
 
 
 


Esmeralda Silverforce

Designen är åååzuuuum, sluta vara så himla duktig hahah x)

Svar: Hahah tack & bock Esme, right back at ya! :DD
Juliette Stardawn

2013-12-23 / 10:31:33
BLOGG: http://monokerus.se
Anna Waterdawn

LÄGG AV JULI :( Men den är superfin iallafall, gj! ♥

Svar: HAHAH, tack så mkt anna boo bear :3 ♥
Juliette Stardawn

2013-12-23 / 11:51:09
BLOGG: http://annawaterdawn.blogg.se/
Diana Flowerpie

Jag tycker i alla fall att den var superfin!

Jag tycker att du fick till hästens lugg riktigt bra, och framförallt älskar jag att det snöar och att solen kikar fram i "hörnet"!
Man får liksom en sådan där fantastisk vinterkänsla!
Superbra jobbat!

Svar: Vad kul att höra! :D De var de jag försökte uppnå, så kul att höra att de syntes iaf! Tack tack! :D
Juliette Stardawn

2013-12-23 / 12:55:12
Liv Ponyborn

Haahaa!!!😄😄😄😄😄😄😄😄😄 Den var väldigt fin!🐥

Svar: hahah, tack så mycket! :D
Juliette Stardawn

2013-12-25 / 09:39:00

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback