Sadelgjordar till SSO!   

Något som jag sett de flesta spekulera om på senaste tiden är sadelgjordar.
 
Jag tycker fortfarande det är underligt att vi inte har fått några, för jag menar egentligen hur bökigt kan det vara?
Dom nämnde förut att sadelgjordarna skulle gå in i hästens mage när den rörde sig, men vad gör tyglarna då?
Plus att nu när npc:arna har fått sadelgjordar så ser jag att det inte finns några fler ursäkter, för kom igen, de kan göra Skördebyggden, araber, frieser och massa andra häftiga uppdrag som när man åker med renen, men kan inte placera en liten bit läder under hästen. Haha ja vad säger man :)
 
Men nu har iallafall Esmeralda Silverforce en omröstning på hennes blogg om sadelgjordar till SSO.
Omröstningen tänker hon sedan skicka in till support, som ett bevis för att det faktiskt är många av oss som vill ha sadelgjordar till SSO. 
Så snälla, hjälp till och gör eran röst hörd. Många röster låter högre än en.
Klicka in här och rösta!
 
Tack! :)
 
 


Diana Flowerpie

Jag håller helt med!

Sen har jag två andra önskemål, för jag stör mig lite på att det inte är såhär:

*Fötterna är inte i stigbyglarna

*När man rider barbacka står man ändå i galoppen och rider lätt i traven. Och när man inte har något träns håller man händerna som om man hade det.

Svar: Åhhh jaa, speciellt de där med fötterna är riktigt störande, ibland måste jag till och med redigera för att det ska bli snyggare :( Vi får försöka se till att dom ändrar det! ;)
Juliette Stardawn

2013-12-21 / 22:12:12
Matilda Greenstone

Jag håller verkligen med! Har varit och röstat på Esmes blogg och hoppas verkligen teamet lyssnar!

Sedan tänkte jag bara säga att jag har startat en ny blogg, greenstarstable.blogg.se om du vill kolla in, inte så många inlägg än men den är ju ny så ^^

Och så vill jag önska dig God jul och Gott nytt år, det förtjänar du för du driver en grym blogg och verkar jätte trevlig och snäll! Ta hand om dig! <3 :D

Svar: Åh gud vad bra, hoppas det blir en ändring på det nu, skulle verkligen höja spelkänslan tusen gånger om! + Gud vad kul, den ska jag genast lägga in i länkningen :D Härligt att du börjat blogga igen! Men oj gud, tack så hemskt mycket Matilda, god jul & gott nytt år till dig själv :D Du själv verkar som en väldigt omtänksam, rolig och klok person, se till att äta mycket julmat och se efter dig själv <3
Juliette Stardawn

2013-12-22 / 11:41:39
BLOGG: http://greenstarstable.blogg.se
Rebecca Winterbell

Alltså håller med!! Helt seriöst! Och vad var det som kom för inte länge sen? Jo, Reed Kesslers hår, och det sa dom att skulle gå in i gubben förut! Går det in i hästen? Nej. Varför i anders namn kan dem inte fixa en liten sak under hästens mage? Herre vad svårt det skulle vara! xD

Svar: Hahah men eller hur! Nä jag hoppas verkligen det blir ändring på saken ^^
Juliette Stardawn

2013-12-22 / 11:57:32
BLOGG: http://snowdancerz.blogg.se
Rebecca Winterbell

ojj skrev lite fel, in i gubben ska det vara ^^

2013-12-22 / 17:40:33
BLOGG: http://snowdancerz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback