Ta bort "placeringsnamn" ~   

Något annat som jag verkligen stör mig på, är att när man springer omkring och fotar fina bilder, kanske uppför en kulle, så lyckas alltid "placeringsnamnet" som jag så fint kallar det, dyka upp.
Exempel kan ni se nedan:
 
 
Som ni ser så hade bilden blivit rätt så fin, om det inte vore för att "Paddockön"'s namnet dök upp och förstörde det hela. Suck, många av mina fina bilder som jag lyckats fånga, slutar såhär :(
 
Nä, om man kunde välja i alternativen, via mobilen i spelet, om att kunna stänga av och på dom, så vore det helt toppen! Jag har nämligen sett fler bloggare spekulera om samma sak förr, men denna sak får hoppa in på min "SSO-önskelista" för jag önskar verkligen man kunde fixa till det.
Inte så kul att va tvungen att redigera bort det varje gång... :(
 


Diana Flowerpie

Håller helt med! Har tyckt så aplänge, men star stable verkar inte vela ändra på det.

Svar: Ja men eller hur!! Förstör ju fina bilder :(
Juliette Stardawn

2013-12-12 / 17:37:05
Izabella Mcstar

Håller också med helt och hållet. Sjukt irriterande när man ska fota ._.
Hoppas dom fixar så att man kan stänga av det snart!

Btw, jättefin blogg c:

Svar: Åh tack vad glad jag blir! Och ohjaa det är så störigt :(
Juliette Stardawn

2013-12-20 / 16:28:32

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback