10 saker ni troligtvis inte visste om mig:   

 
  • Jag är nästan alltid glad, hellre förlåta än att sura lixom C;
  • Jag äger inget husdjur i SSO.
  • Jag är 16 år IRL
  • Jag har satt en maxgräns på 5 hästar i SSO, har just nu 3.
  • Är översocial och älskar att träffa nya människor!
  • Har aldrig och kommer aldrig lagga med flit i SSO.
  • Slösar som fan, direkt jag får Star Coins, köper jag upp dom...
  • Mitt hemstall är just nu ML, men planerar att flytta till VG.
  • Har bara spelat SSO i cirka två månader.
  • Planerar att bli borgmästare i GÅD, så jag kan få alla kläder och utrustning gratis!
Tänkte börja med såna här listor ibland, så ni får veta lite mer om mig :3



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback