Att läsa och ta in åsiktsinlägg:   

På de allra flesta SSO bloggar så bloggar folk om sina åsikter. Det kan i stortsett gälla om vad som helst. Men oftast rör de ämnet SSO såklart! Jag själv älskar att hitta nya saker att skriva mina åsikter om, för jag älskar att skriva - om alla möjliga saker!
 
Men framförallt, älskar jag att läsa om folks åsikter och hur dom ser på saker!
Det finner jag intressant och om det rör sig om hur folk bloggar, vill jag gärna se över mina inlägg och kanske fundera på om man kanske göra en liten justering för att förbättra sina inlägg ÄNNU mer.
Såklart behöver man absolut inte ändra sin bloggstil bara för nån annans åsikt ska stämma in, men hos mig får jag en tankeställare och ser över hur jag skriver. Kanske hjälper den här bloggarens åsiktsinlägg mig hur jag kan få mina inlägg ännu mer realistiska, intressanta och roliga att läsa?
 
Speciellt ridpass-, outfit-, championat- & övriga såna inlägg älskar jag! I just såna sammanhang kan man se över hur man skriver. Åter igen, behöver man absolut inte göra det och fortsätta köra på sin grej. Tro inte nu att jag ändrar mig så fort nån skriver ett åsiktsinlägg om t.ex. ridpass! Haha nej inte alls, jag skriver fortfarande hur jag vill och skriver på det sätt jag tycker känns bekvämt :)
 
I mina ögon är åsiktsinlägg en rejäl HISS och jag tycker fler borde blogga om det!
 
(hoppas ni fattar nått av vad jag skrev :S)
 
 


Hedvig Northhall

Jag älskar åsiktsinlägg! :D Även fast man inte alltid håller med personen så är det ju intressant att läsa.

Jag skrev mitt första åsiktsinlägg för någon dag sedan, om hur smala karaktärerna i spelet är (läs gärna). Det är ju kul att få skriva om något annat än "idag red jag...." eller "idag hade jag på mig..." ;D :D

Svar: Haha åh eller hur! Personer tänker olika och det är otroligt roligt att se hur folk tycker :D Jag läste ditt inlägg, otroligt grymt bra skrivet! Höll med dig i varje ord! Fortsätt skriva dina åsikter, du är en klok person du! :D
Juliette Stardawn

2013-07-27 / 20:22:33
BLOGG: http://northhall.weebly.com/
Lova was here

Ja jag fattar ;)
Jag älskar att läsa åsiktsinlägg, det är det jag lever för :D
Haha nejmen, jag tycker det är jätte roligt, TUMME UPP FÖR ÅSIKTSINLÄGG (y)

2013-07-29 / 00:04:39
BLOGG: http://lovastarstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback