Bilder från huvudberättelsen:   

Äntligen fick jag börja på huvudberättelsen igen, låg som sagt lite efter med de gula uppdragen.. :S
Skulle följa efter en Mörkerryttare, som hade tagit Justins häst, till att börja med, spännande spännande!
 
 
 
Sen jaga runt borgmästaren Klaus för att få nyckeln till Norra Grinden, som var låst.
Kom till slut in och skulle leta efter häxan.
Tycker det var lite små läskigt men häftigt där inne.
 
 
Men häxan Pi *host datbiaaaatch host* förvandlade mig till en groda istället för prata...
 
Nästa gång blir de hon som ska få bli en äcklig padda D:


Allison Dawnstar

HAHAHAHAH! xD
Jadu c:
Själv måste jag vänta på någon uppdatering med fortsättningen på huvudberättelsen! D:

Svar: Åhnooo D: Glad att jag fortfarande har uppdrag med den muahah >:D
Juliette Stardawn

2013-07-05 / 22:31:59
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback