Dissinlägg - om SSO   

Till att börja med, vet jag inte just nu nån som ha gjort en liknande sak som jag så vi kör bara på haha :)
Kom ihåg att detta är mina åsikter och tankar och ni behöver absolut inte ha samma tankar som jag!
Ni får supergärna låna listan om ni vill de, fritt fram hahah.
 
Häst jag dissar är: Den bruna Morganhästen med orange man. Nä, verkligen ingen häst jag skulle köpa! Never ever! Plus den kostar 620 sc, inte värt priset enligt mig...
 
Championat jag dissar är: Valedale, jag krockar och springer vilse HELA TIDEN. Huvva, nä totaldissar VDC!
 
Område i SSO som jag dissar är: Måste tyvärr säga Firgrove, trots att de är så mysigt. Ligger så långt bort och det finns inte så mycket att göra där tyvärr :/
 
Lopp som jag dissar är: Gyllenbladsskogens bana/ Emma's bana. Har sagt det tidigare och jag står kvar med att jag verkligen avskyr den banan. Tummen ner för den!
 
Hästutrustning jag dissar är:Måste vara de vita benlindorna med stjärnor på. Lite pyjamas varning för mig :S Skulle själv aldrig kunna köpa dom, plus de kostar 75 sc..... buu
 
Klädesplagg jag dissar är: De svartvit randiga ridbyxorna i Vingården, usch usch usch.
De hade kunnat vara lite snyggare om alla ränder var åt samma håll, men när man har på sig dom och sitter i sadeln, så förändras ränderna på rumpan, stor diss åt dessa! Kostar 60 sc, not worth it.
 
 
Funktion i SSO jag dissar är: Att man inte kan ta transport till GÅD, jag menar kom igen! Man måste alltid rida dit och de är drygt, speciellt om man ridit omkring hela dagen och vill dit snabbt! Fixa SSO!
 
Imorgon kommer ett likadant inlägg fast där jag hissar sakerna istället ;)


Allison Dawnstar

Haha, fick tag på Internet några minuter, och jag håller fullkomligt med dig om dem här dissarna! :)

2013-07-20 / 22:37:54
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Tomato

HAHAHAHAHA, jag älskar dom byxorna men har aldrig haft pengar att köpa dom ;_;

2013-07-21 / 13:24:49

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback