Dom nya hästarna/sakerna   

Här är mina åsikter och tankar kring dom nya hästarna och kläderna som kom i dagens uppdatering:
Kom ihåg att ni behöver absolut inte ha samma åsikter om mig, detta är mina egna åsikter ;)
Ursäkta för de dåliga bilderna, speciellt på hästarna, men va svårt när de var så många människor vid hästarna....
 
Appaloosorna:
 
 
Den här hästen gillade jag, den fångar lätt ens ögon med dess läckra metalliska färg och fina mönster.
Dock ingen häst jag själv skulle kunna köpa.. Men kommer nog bli populär av massa andra!
8/10 får den av mig :)
 
 
Åh denna är så söt! Helt klart en Juliette-häst, eftersom jag funderar på att pressa in denna i mitt stall så småningom ;) Jättefint och simpelt appaloosa mönster; vit med svarta prickar över hela kroppen.
Man tänker direkt på Lilla Gubben, i Pippi Långstrump och lär nog bli uppskattad.
9/10 får den av mig :)
 
Kläderna:
 
 
Hatten:
Gillar att det är en vit hatt med ett svart band som detalj, något lätt matchat och något som jag skulle kunna inskaffa mig i min garderob faktiskt! 7/10 får den av mig :)
 
T-shirten:
Även här, simpel och lätt matchad för det mesta! Tror det svarta på den vita t-shirten ska föreställa en scarf, men jag tycker det var lite otydligt :/ Skulle ev. kunna inskaffa mig denna. 6/10 får den av mig. :)
 
Handskarna:
Haha,också väldigt basic, lättmatchat eftersom det är svart och vitt. Skulle lätt kunna inskaffa mig dessa. 8/10  får den av mig :)
 
Bootsen:
Hmm, gillar idéen bakom dom här färgkombinationerna vitt och brunt, men önskar dock att den bruna färgen var liiiiite mörkare för att lätt kunna matcha andra chaps och utrustning samt chapsen som följde med i setet.
Dock inget jag skulle kunna köpa ;/ 5/10 får den av mig :)
 
Byxorna:
Hmm, känns som att dessa chaps/cowboy byxor redan finns :/ Vilket är tråkigt eftersom dom är inget speciellt egentligen.... Inget jag skulle inskaffa mig i första hand, eftersom jag redan äger ett liknande par. 5/10 får den av mig :)
 
 
 
 


Abril Riverwright

Åh jag älskar båda hästarna :P

2013-07-27 / 10:32:23
BLOGG: http://abrilriverwrigt.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback