Favoritplagg?   

Jag tror att nästan varje spelare i SSO har nått/några plagg i garderoben som dom gillar extra mycket!
För mig är det den svarta hjälmen och de svartrutiga ridbyxorna ifrån fiskebyn.
Jag går runt i dom heeeela tiden eftersom dom är så lätta att matcha!
Måste byta vana och våga pröva mer saker..
 
 
 
Hur är ni, gillar ni att blanda olika stilar eller har era "standard" kläder? :)
 
 


Allison Dawnstar

Haha, jag har nästan ALLTID eldjackan från Valedale eller VGs deluxe set x)

Svar: Haha åhå 8D
Juliette Stardawn

2013-07-13 / 18:01:52
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Nikki Westlake

Åhh det är nog svartrutiga ridbyxor, de svarta LT stövlarna & den svarta hjälmen. :) Så enkel att matcha till & väldigt snyggt! ;D ♥

Svar: Åhå twins! Helt rätt, svart är lättast att matcha! ;) ♥
Juliette Stardawn

2013-07-14 / 13:34:31
BLOGG: http://starstablephoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback