Fixat bloggen lite till!   

Va inte nöjd med förra, så har suttit uppe nu sen 9 och börjat mixtra med min gamla design.
Jag råkade ju radera hela min gamla stilmall, men hittade den igen och gjorde den bredare så jag kan ha större bilder! Har även färgat de mesta rosa eftersom jag kör på en rosa design helt klart :3
Bakgrunden är för liten för vissa datorer, så ska göra en ny större bakgrund imorgon + header och nya små bilder till sidomenyn. Jag hoppas alla länkar funkar :S
 
Så imorgon lär designen vara klar!
 


Allison Dawnstar

Den är FÖR bred för min dator, ser typ BARA sidomenyn... xc

Svar: Ojdå ): Ska försöka fixa de hahah 8D
Juliette Stardawn

2013-07-17 / 16:36:52
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback