Massa planer!   

Jag har så himla mycket roliga bloggidéer om vad jag ska blogga om, men gah har ju nästan ingen tid.
Men jag lovar er att ni ska få roligare och intressantare inlägg framöver, eller iallafall försöka.
Tycker att alla bloggar börjar likna varandra ganska mycket haha.. 
De jag planerar är allt ifrån tips, rollinlägg, massor av bilder, åsiktsinlägg och annat trevligt!
 
Iallafall så håller jag och Allison Dawnstar att planera ev. sommarbetes utsläpp för Firerain och hennes häst Autumnfire vid äppellunden så eventuellt så kommer de få komma ut dit i veckan :)
Det kommer fotas en massa så håll utkik i bloggen!
Firerain förtjänar en låång vila och äta sig rund och fet, så ska jag fokusera mer på Wera, Walle och Missy.
Det var nog allt!
 
 


Allison Dawnstar

Haha, du anar inte vad Autumnfire längtar! Ska också börja med lite annat på min blogg. :)

2013-07-14 / 02:29:40
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Allison Dawnstar

Och vet du vad? :) Jag tycker att du ska börja med någon sorts serie! Bara ett tips. c:

Svar: Jag har funderat på en serie eller novell faktiskt! :D
Juliette Stardawn

2013-07-14 / 05:42:50
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback