Musik i SSO?   

Ibörjan när jag spelade Star Stable Online så hade jag hela ljudfunktionen igång.
Det varade några veckor innan jag drog ner musiken helt, jag blev less helt enkelt på samma musik hela tiden..
Det har jag fortfarande, jag har bara ljudeffekterna och lite bakrundsljud igång, T.ex. så man kan höra hästens hovslag och fåglarnas kvittrande. Det tycker jag är mysigt och kan inte vara utan de!
 
Istället så har jag ersatt musiken i SSO med min egna Spotifylista med massa härliga låtar.
Man får en riktigt bra feeling, känner hur hästen rör sig i takt med musiken och blir peppad att utföra saker.
Speciellt i championat så har jag en riktig bra låt med mycket bass för att komma igång ordentligt.
 
Några låtar som jag lyssnar på vid t.ex. championat är:
* Am I Wrong - Envy
* A world apart - Davis Redfield
* Damaged - Adrian Lux
* We bounce - Michael Mind Project
* Antiheroes - Michael Mind Project.
* Wake me up - Avicii
* Watch the world end - Tjernberg
 
Det var bara ett litet urval av vad för slags låtar jag lyssnar på, har måånga fler ska ni veta!
 
Har ni alla ljudfunktioner på i SSO eller gör ni som mig och har egen musik? :)
 
 



Allison "Alli" Dawnstar

Jag har alltid musiken på Starstable på, men jag brukar sänka volymen på datorn till 12 och sätta på mig hörlurar, skruva upp volymen till högsta möjliga och lyssna på över 100 låtar jag samlat på mig på mobilen xD

2013-07-12 / 20:38:23
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Jenny Skydawn

Testa på championat att ha låten "play hard" med David Guetta. Den är riktigt bra och peppar på en :D

Svar: Jaha, de ska jag göra! :D
Juliette Stardawn

2013-07-12 / 23:35:54

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback