Olycka..   

Hej med er, ni kanske har märkt att det inte blivit några nya inlägg igår eller idag.
Jag har en väldigt bra anledning till det.
 
Igår kväll när jag och tre kompisar var påväg hem, vi cyklade i nerförsbacke i hög fart, så voltade min och min kompis cykel och vi gjorde oss illa rejält.
Min kompis fick sy i hakan för den var helt spräckt och mitt knä är helt paj och fick sy jag med..
Så har tillbringat kvällen i sjukhuset och kom inte hem förrens idag.
 
Är så sjukt glad att jag inte slog i mitt huvud, för vi hade inte cykelhjälmar och det var asfalt.
Jag mår bra nu!
Nu vet ni hur det ligger till, ska försöka slänga in några inlägg. 
 


Allison Dawnstar

Men Juli då! D: Stackars dig xC
Har också sytt, fast jag cyklade inte, jag trillade bokstavligt talat ned i en papperskorg, men det är HEMSKT! D:

Svar: Hahah vi har otur du och jag! Dx
Juliette Stardawn

2013-07-07 / 17:35:21
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Nikki Westlake

MEN JULI D: Klant x) Nejmen hoppas det gick bra! ♥ Bra att du mår bra nu!! :D ♥

Svar: HAHAH keeeeeft D: Jaa tur de! ♥
Juliette Stardawn

2013-07-07 / 18:07:00
BLOGG: http://starstablephoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback