Provridningen av Snowkiss.   

Hennes transport anlände kring 12 på dagen.
Direkt hon klev ur transporten blev jag kär i henne, hon strålade verkligen och såg så snäll ut.
Fick rykta, sadla och fixa henne helt själv och även här var det inga problem.
Jag, Thomas och en assistent till Herman, som tyvärr inte kunde komma, gick till VG's paddock.
 
När jag skulle sitta upp, tog hon något steg men annars gick det bra.
 
Värmde upp henne i skritt i båda varven, sen en lätt arbetstrav och nån volt.
 
 
Eftersom jag vill se hur hon är att rida i naturen, så red vi spåret som fanns i skogen.
Tog alla gångarter och hon kändes lite het ibörjan men precis sådär lagomt het.
Snowkiss verkar bli liiite piggare när man rider ute.
 
 
Efter det, så kändes hon fortfarande pigg och alert, så vi for ner till RH till B-delen.
Hoppade tre-fyra hinder och hon seglade över alla galant!
Men hon rev dock nått hinder, men det är sånt som händer.
 
 
Sen skrittade jag av henne påväg hem till VG.
Nu är det bestämt. Snowkiss ska få flytta hem till mig och alla kontrakt, försäkringar etc. är redan fixade.
Jättekul att nu har jag två ston och två hingstar! :3


Nikki W :3

Naww ❤ Grattiis :D ❤

Svar: Tack Nikki, hoppas du kan köpa en sån sen 8D ❤
Juliette Stardawn

2013-07-02 / 14:22:49
Allison Dawnstar

Vad vacker hon är! ♥ Nu vill jag också ha en sådan fin häst! x) Jag har faktiskt funderat på att köpa just en sådan, kanske kommer en sådan till mitt stall en dag. :)

Svar: Visst är hon!♥♥ Du har ju redan så många fina hästar Alli, din knasboll! Men absolut, det skulle vara roligt om du ägde en likadan :3
Juliette Stardawn

2013-07-02 / 15:28:57
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback