Redigeringstema: Elementen   

Jag har fått världens bästa idé i mitt huvud. Jag ska med hjälp av mina fyra fina hästar redigera olika element.
Som ni vet så är elementen vatten, eld, jord och luft! Så jag kommer ha en häst till varje element och koppla bilden till t.ex. vatten! Jag är super taggad på det här och jag ska redan ikväll börja med första elementet, vatten - eller mer åt is och snö hållet meeeeeen ja :3
 
Håll utkik så kanske jag lägger ut WIP (Work in progress) bilder på bloggen ;)
 


Allison Dawnstar

Vad spännande! :D har gjort något liknande fast ritat IRL. Jag ritade alla planeter fast som hästar! Nu håller jag på med månaderna (Juli kommer absolut bli finast xD) c;

Svar: Åh vad kul, u better make juli good >:D
Juliette Stardawn

2013-07-28 / 20:18:15
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Sylvie Yellowstone

Åh, kreativt! :D Kommer bli underbart.

Svar: Jag hoppas de håller, håller på med vatten just nu och känner mig nöjd so far haha 8D
Juliette Stardawn

2013-07-28 / 21:32:56
BLOGG: http://sylvieyellowstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback