Ritten med Airwalker.   

Nu är jag hemma på Vingården igen och kan meddela att jag inte trillade av idag haha!
Vi skrittade ut från Vingården, travade över Steves och fortsatte mot korsningen vid Firgrove bron, där stannade vi och busade runt. Passet var inte meningen att vara något ansträngande utan mest för se att han fungerade
som han skulle :)
 
Väl där tokgalopperade vi omkring och han frustade nöjt till och från. Lite glädjeskutt och nån gång sparkade han bakut, men mer än så var det inte. Min lilla knäpphäst!
Jag ville såklart bjuda er på lite bilder och jag frågade en jättesnäll kvinna som promenerade, om hon inte hade lust att knäppa ett par bilder. Det kunde hon och här är bilderna:
 
 
 
 
Nu ska vi båda vila tills han får följa med mig på dagens lektion med CH :)



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback