Sa du haj?   

Idag gjorde jag uppdragen hos smugglarna Rob & Bob, lite efter jag vet hehehe.. Men iallafall så är saken den, att enda sen jag såg massa spoilers om det här uppdraget på en massa bloggar, så såg jag fram emot en sak.
 
Nej, inte att komma till den nya platsen, inte heller att få en present i slutet av hela uppdraget.
Utan att få se hajen.
Haha, låter super löjligt men jag tycker den är så himla söt och skulle lätt kunna simma runt vid Gyllenbladet med den ;) Nä, jag vill ha en haj. Punkt slut!
 
 
Förutom det så var Bob klumpig nog att bli överkörd och biten, men främst klumpig nog att hela tiden trilla i det strömma vattnet, I mean, KOM IGEN BOB. GOD DAMN IT!!
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback