Sneakpeak från fotograferingen!   

Fotograferingen idag gick superbra och alla hästar skötte sig utmärkt, fina bilder blev det också!
James gav beröm till mig dels för jag hade med mig allt, hade snälla hästar och var sammarbetsvillig :)
Han lovade även att ställa upp som fotograf nästa gång jag behövde bilder, yäh.
 
Han fick ett par riktigt fina bilder som jag tänkte dela med mig av ikväll, så tills dess visare jag tre bilder från photoshooten nu!
 
 
 
 
 


Bella Mcdawn

Jättefina bilder! Ska nog också fota mina hästar någon gång :D
Om jag får fråga, är det du som gjort designen? Så vacker din blogg är asså!

Svar: Tack så mycket! Gör de :)De har jag, tack så otroligt mycket Bella!
Juliette Stardawn

2013-07-18 / 17:47:24
Anonym

Så fina bilder Julii ❤

2013-07-18 / 19:33:31
Nikki Westlake ;_;

Jag är anynom över haha ;_;

2013-07-18 / 19:34:01
Anonym

Asså hur gör du designen? ♥
Vilka koder använder du till menyn och liksom allt.
Kan du ge mig tips? Snälla, *-*

Svar: Ojj, svårt att förklara riktigt :CKanske kanske kan göra ett inlägg om de senare :)
Juliette Stardawn

2013-07-18 / 20:09:50
BLOGG: http://mcdawns.blogg.se/
Bella Mcdawn

Haha, trodde jag hade skrivit i namn xD
Jag skrev den över ;)

2013-07-18 / 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback