Strandritt med Anna   

Jag och Anna bestämde oss för att rida till strandområdet bredvid ML och VG. Jag beslöt mig för att ta med Firerain igen.
 
Vi skrittade och tog en trav dit och Firerain kändes mycket mer följsam och lugnare än tidigare.
Vi hade kort galopp längs hela strandsträckan och galopperade i fyrsprång (snabbaste galoppen) tillbaka till huvudstranden igen.
Ragge verkligen exploderade ut i galopp och de var otroligt roligt haha.
Det syns att han verkligen blir glad och sprallig varje gång man galopperar på en strand, min tokhäst!
Jag tror nog både hennes Storm och min Ragge hade det riktigt roligt!
 
Var en super mysig runda med trevligt sällskap och skönt att de var lite svalare nu mot kvällen :)
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback