Uteritt med CH   

Igår på klubbens schema stod det unghästträning/uteritt och jag anmälde mig direkt!
Med mig hade jag Jewelmist och hon skötte sig lika bra som förra gången, så nästa gång tror jag att jag tar Snowkiss för lite omväxling.
 
Vi red ifrån VG, över EW fälten, genom SGB, genom ML och sen tillbaka till VG igen.
Jättenyttig träning för hästarna med lite miljöträning där de möter både är fordon och mycket befolkning, vi hann med både skritt, trav och galopp :3
 
Märkte även efter vägen att vi hade fått nåra stalkers efter oss, huehue. Manda, Anna och Kate ;)
 
 
 
 


Exenzia

HAHA NEJ DU ÄR EN MUPP <3

2013-07-17 / 09:35:15
BLOGG: http://exenzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback