Woho!   

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och laddat ner GIMP till min laptop.
Jag har tre photoshop program på min stationära stordator men eftersom jag tycker det är bäst att sitta vid laptopen och spela så kände jag att jag måste fixa hem nått redigeringsprogram.
 
Jag fattar fortfarande nada av GIMP men jag försöker..
Eftersom jag vill ha FINARE, BÄTTRE & MER REDIGERADE bilder till bloggen, för nu satsar jag på att den ska bli en riktigt rolig blogg att läsa med fina bilder!
Haha, den här bilden är den första bilden jag pysslade med i GIMP, satt 15 minuter tror jag :3
 
Ska försöka klura vidare på programet så lär ni väl märka skillnad så småning om!
Tack vare Jenny Snowhill's tutorials om GIMP så fattar jag lite grann :3
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback