Yay!   

Imorgon sticker jag hem! 
Är helt slut efter att ha jobbat och slitit..
men har lagt in 1000 sc så imorgon blire shopping i nya butiken ;)
Har inte kunnat vara inne på SSO nåt så mina pållar har säkert röd smiley och kommer äta upp mig....
Om inte, förvänta er hög uppdatering imorgon eftermiddag, ciaoo!
 
Arkivbild - öhm.. såhär såg jag alltså ut för typ 2 månader sen och hade precis blivit sr :3
 


Allison Dawnstar

Då MÅSTE vi ta en LÅÅÅNG ridtur! Jag har hittat fler platser :'D Inklusive 2 stjärnor! Och som ett plus på allt... det laggar nästan inte alls nu! :)

Svar: Haha wiie!! Absolut alli boo boo c8
Juliette Stardawn

2013-07-04 / 23:10:04
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Nikki :3

YAAY! Dock är jag inte hemma på eftermiddagen men på kvällen 8) då jävlar blir det parteey! xD Nej men har saknat dig Jullan :c ❤

Svar: HAHA untz untz! Saknat dig med nikkipikki :c ❤
Juliette Stardawn

2013-07-05 / 07:24:53
BLOGG: http://starstablephoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback