Dessa SSO-bloggar läser jag dagligen:   

Jag är ett SSO-blogg freak och älskar att hitta nya fina bloggar att följa (:
Dessa läser jag dagligen och alla är verkligen läsvärda:
 
Annawaterdawn.blogg.se
Moonbell.blogg.se
Starstablephoto.blogg.se
Snowhill.blogg.se
Snowgaze.blogg.se
Allison.bloggplatsen.se
Nightbridge.blogg.se
Jorvikshop.blogg.se
Jorvik.bloggo.nu
Frostmane.blogg.se
Westlake.blogg.se
Aliciastarstable.blogg.se
Moonbear.blogg.se
etc.
 
OBS! De kommer inte i någon speciell ordning :3
Om ni har en blogg som jag inte nämnt, kommentera gärna!
Älskar att läsa nya bloggar! 
 


Allison Dawnstar

Men Juli! x) Det var längesedan min blogg bytte från starstable-isa.bloggplatsen.se till Allison.bloggplatsen.se

Svar: Haha, ja juste! Ska genast ändra :3
Juliette Stardawn

2013-06-25 / 22:11:46
Matilda Greenstone

Du får gärna läsa min blogg om du vill :)
Skydancers.blogg.se

Jättebra blogg du har, roliga inlägg att läsa!

Svar: Det ska jag genast göra Matilda! :)Tack så hemskt mycket, det värmer verkligen♥
Juliette Stardawn

2013-06-26 / 14:36:24
BLOGG: http://skydancers.blogg.se
Lilly Mchilll

Du får gärna läsa min blogg om du vill,vill du då komentera hur man gör en sån snygg header?!????
Tack på förhand

//////Lilly<3

2013-11-19 / 16:01:41
BLOGG: http://livetsomlilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback