Kvällspromenad med Missy.   

Eftersom det fortfarande var fint väder, så passade jag på att ta en kvällspromenad med Jewelmist, till samma ställe som jag och Walle tidigare varit på. Redan påvägen dit så var hon lite stojig och nervös.
 
Ledde henne i bara grimma och grimskaft och hon är rätt stark..
 
När jag trodde det hade lugnat ner sig så ryckte hon till när jag inte var beredd och skenade iväg mot sjön.
Grimskaftet lossnade efter stranden då hon hade ryckt så hårt, att knäppet gått av.
 
 
Hon skuttade omkring, galopperade i vattnet och verkade bara allmänt glad och busig.
 
 
Ringde Thomas Moorland, som lyckligtvis kunde komma och hämta oss med trailern.
 
 


Allison Dawnstar

Men busiga Missy då! x)
Tur att ni fick skjuts hem... jag brukar få springa över halva Jorvik för att först hitta mina hästar, sedan på något vis leda hem dem. :)

Svar: Hahah hon är ett litet busfrö och stark, och hon vet om det! :3Nej men gud, haha!
Juliette Stardawn

2013-06-28 / 07:20:57
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback