Morgonsysslor i stallet   

Jag brukar alltid göra klart alla sysslor i stallet innan jag rider ut.
Oftast gör jag allting på morgonen, eftersom jag tycker alltid att det är mysigt på morgonen när man kommer in i stallet. Hästarna som gnäggar och frustar, den goda lukten av hö och bara atmosfären av att vara där inne. 
 
Börjar med att sköta om varje häst med att rykta och vistera genom hela hästen, ifall den skulle fått några eventuella svullnader.
 
 
 
Efter det så brukar jag kolla deras foderstat och efter det, ge så mycket morgonhö dom ska ha.
Ger dom även vatten :3
 
 
När hästarna fått komma ut, passar jag på att rengöra boxen och mocka.
Brukar ni göra på liknande sätt, eller gör ni en annan rutin? (:


Nikki W :3

Brukar oftast göra sådär, mysigt och liksom mysa & pyssla i stallet. ^.^

Svar: Precis! Bästa tiden på dagen helt enkelt :'3
Juliette Stardawn

2013-06-27 / 12:27:29
Tomato

glöm inte airsong ;)

Svar: Haha nejdå! ;)
Juliette Stardawn

2013-06-27 / 16:01:44

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback