Några tips till SSO.   

Nått som jag länge funderat på, är att det SSO skulle flyttas till en helt ny nivå med visa justeringar.
 
Här är några saker som jag tycker skulle vara helt underbart att få till starstable online:
 
1. Ha championat i hoppning (banhoppning) & dressyr, samt westerngrenarna som finns.
 
2. Få ha en stor cup i en viss gren, som man kvalar upp till genom att tävla i mindre klasser först, jag menar, hur grymt verkligt och kul skulle inte det vara? Det blir en helt ny syn på championaten! Och som vinst får man både en rosett och en fet guldpokal :3
 
3. Kunna leda sina hästar.
 
4. Få ett eget troféskåp där man kan förvara sina vinster istället för att sälja priserna när det blir för fullt!
Och när man klickar på troféskåpet, så kommer det upp samma slags "ruta" som när man klickar på garderoben :)
 
5. Få tillgång till egna hagar, där man kan släppa ut hästarna också rör dom sig som dom vill efter det, till att man klickar på att leda/rida dom igen!
 
6. Få in ponnyer och mer kallblodsraser till försäljningsstallen. Jag menar kom igen, fatta hur många som kommer köpa hästar, okok?
 
Detta var bara några saker som jag hoppas att SSO kommer fixa inför framtiden, är verkligen superspänd på varje uppdatering framöver. Håller tummarna och redo att checka av punkt efter punkt :3
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback