Pytte vakthund.   

Eftersom ridhuset hade blivit sabboterat, av ni vet vilka, så bad Tyra mig att hämta deras nya vakthund.
Nu tänkte jag mig typ en doberman eller en super biff hund.
När jag kom till Landon, som hade hunden, såg jag bara en liten hund. Inte större än en katt.
 
Fick iallafall följa med den till ridhuset och måste erkänna, den var ganska gullig :3
 
Hoppas man kommer senare i SSO, kunna ha husdjur som kan följa med en när man rider.
Alltså att den springer som hunden gjorde, inte bara sitta i ryggan.


Miranda Moonbell

Ahaha jag hade typ samma reaktion när jag gjorde det uppdraget x'3

Svar: Hahah, chocken som uppstår gahah 8D
Juliette Stardawn

2013-06-26 / 10:04:39
BLOGG: http://designmoonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback