Snacka om lättlurad.   

Snacka om att Marley's brorsa, som bor på Vingården, är lättlurad.
Idag på ett uppdrag skulle jag fylla hela vinkällaren med vatten och var därför tvungen att höja hastigheten på pumpen, stoppa igen avloppet och skruva igen vissa rör. Och han förklarade exakt hur man skulle göra för att fylla hela vinkällaren med vatten och vart allt fanns. Jag låtsades vara nyfiken, men egentligen gjorde jag exakt allt han inte bad mig att göra. Om jag var han, så skulle jag blivit misstänksam ifall vissa saker slutade fungera efter att nån gick dit direkt efter. Men tydligen så är vissa personer så lättlurade och inte så smarta! x3
 
 
Här kommer det nog bli vattenskador skulle jag tro >:3



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback