Spontanshopping !   

Efter ridlektionen så drog jag, Nikki, Elin å Mirre på en spontanshopping sådär på kvällskvisten.
Mycket skratt och flumande blev det! Och är nu mera pank ;_;
 
Köpte en massa fint som jag tänkte visa i ett annat inlägg.
Man kan inget annat än älska brudarna, era muppungar! :3
 
Det är Mirre's bilder, för alla mina bilder försvann ;_;
Mörda mig inte mirre.. ):
 


Miranda Moonbell

Nejdå 8D

Svar: C8
Juliette Stardawn

2013-06-24 / 09:47:58
BLOGG: http://designmoonbell.blogg.se/
elin darkwood

HAHAHAHAH ÄLSKAR ER MED MUPPISAR ;D VÄRLDENS BÄSTA KLUBB HAR VI OXÅ :D

Svar: ABSOLUT HAHA! 8D DEN ÄR GRYM <3
Juliette Stardawn

2013-06-24 / 21:50:32

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback